در روش ميکرودرم ابريژن يا ميکرودرم ابريشن، کل پوست را در معرض تماس با يک ماده معدني بي ضرر که همان پودر اکسيد آلومينيوم مي باشد قرار مي دهند

که اين پودر با داشتن کريستال هاي ريز باعث مي شود که پوست ساييده شده و بافت هاي مرده از بين رفته و ترميم پوست فعال گردد. ز بين بردن ضخامت پوست منجر به بهتر شدن تبادلات فيزيولوژي پوست و همچنين تحريک کلاژن سازي براي تقويت قوام پوست با تحريک فيبروبلاست ها و شکستن مقاومت پوستي براي همکاري با ساير درمان هاي دارويي پوستي و موثرتر شدن داروها مي شود.

 


اتو صورت درما اف مدل اولتراسونیک یک دستگاه زیبایی فراصوتی حرفه ای برای پاکسازی پوست محصول کشور کره جنوبی است. اتو صورت یا دستگاه اولتراسونیک با تولید ارتعاشات صوتی با فرکانس پایین در عمق پوست نفوذ کرده و آلودگی های مختلف آن را از بین برده و پاکسازی می کند.



اتو صورت درما اف مدل اولتراسونیک همچنین با ایجاد ماساژ بر روی پوست سبب افزایش گردش خون در پوست شده و جوانسازی و شادابی پوست را موجب می شود. این دستگاه همچنین برای از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک های پوستی، سفت و محکم کردن پوست، از بین بردن جای زخم و یا آکنه مورد استفاده قرار می گیرد.


 


پاکسازی پوست هر بیست روز تا یک ماه انجام میشود و سلولهای مرده پوست را از روی لایه شاخی پوست برمیدارد هم با استفاده از مواد انجام میشود هم با دستگاه مخصوص که دستگاه درما اف یا اتو صورت کار تخلیه جوش‌های سر سیاه و ابرسانی ا انجان می دهد و دستگاه لایت تراپی که دارای سه رنگ مختلف می باشد و هر کدام از رنگ‌ها کار خاصی رو‌انجام می دهند و میکرودرم ابریژن که با سه روش مختلف لایه برداری عمقی انجام میدهد و بسیار مناسب برای جای جوش کم عمق و منافذ باز یک ساعت و نیم زمان فشیال است که کار لایه برداری ابرسانی تخلیه جوش سرسیاه و ماساژ به صورت کاملا تخصصی انجام میگیرد