در انتخاب رنگ مو باید رنگ پوست تان را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید رنگ مویی انتخاب کنید که زیبایی چهره شما را دوبرابر کند.

هایلایت های تیره و روشن، رنگ و مش های کرم قهوه ای، رنگ موهای آمبره و سامبره جزو پرطرفدارترین های امسال هستند.



رنگ موی مناسب رنگ پوست شما رنگی خواهد بود که سن شما را بالا نبرد و زیبایی شما را دوبرابر کند، انتخاب رنگ موی مناسب جزو فوت و فن های آرایشگری است که شما هم میتوانید آنها را بدانید.

 


آیا تا به حال برایتان پیش آمده که موهایتان را رنگ کنید و از نتیجه اش راضی نباشید؟ شاید دلیل اش این است که رنگ مویی که انتخاب کردید مناسب رنگ پوست تان نیست


اگر شما پوست سفید و خنک با رگ های آبی داشته باشید، با انتخاب رنگ موی طلایی، کاراملی، عسلی زیباتر خواهید شد. بلوند عسلی یا کاراملی همچنین انتخاب خوبی برای کسانی هستند که پوست های زیتونی و خنثی دارند.


سایه های قهوه ای سرد مانند بلوطی، موچا، شکلات تیره و ابریشمی تیره برای کسانی که دارای پوست سبزه هستند بسیار عالی هستند. اگر دارای پوست گرم و سبزه هستید یک رنگ مو قهوه ای گرم مانند قهوه ای طلایی، عسلی را انتخاب کنید.

اگر پوستی خنثی یا همان گندمی در زیر پوست خود دارید پس رنگ مو قرمز گرم، نسکافه ای، دودی و رنگ موهای فانتزی مانند صورتی برای شما مناسب اند.