گریم به معنی متعادل سازی اجزای صورت با یکدیگر و رفع نواقص اجزای و زیباتر کردن صورت است.

گریم گزینه بسیاری خوبی به جای میکاپ برای عروس است زیرا گریم بعد از 3 ساعت که روی صورت می ماند زیباتر میشود و حررارت پوست باعث میشود بیشتر جذب پوست شود و جا افتاده تر نشان داده شود.

میکایپ غلیظ برعکس عقیده ی عوام سن فرد را پایین نشان نمی دهد بلکه بیشتر نیز نشان می دهد اما گریم برعکس میکایپ عمل میکند و سن فرد را کمتر از چیزی که هست نشان می دهد.

گریم پوست چرب همانگونه که از نامش مشخص است دارای چربی فراوان است که قبل از گریم ما باید چربی اضافی پوست را بگیریم. برای گرفتن چربی اضافی از پوست از محلول شیر پاک کن و یا الکل و اب و پنبه استفاده میکنیم. البته لازم به ذکر است عروس قبل از گریم عروس خود باید مراجعه کنند تا صورت پاکسازی شود و ماسک هایی رو صورت گذاشته شود تا صورت برای گریم در چند روز اینده اماده شود.

 


در هر سبک از میکاپ صورت، رنگ های آرایشی با تناسب خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، تفاوت استایل آرایشی عربی با اروپایی در غلظت رنگ های مورد استفاده در آن است.
در حالی که در سبک اروپایی تمام تلاش میکاپ آرتیست بر این است که آرایش با استفاده از رنگ های ملیح و طبیعی انجام شود.


گریم اغراق‌آمیز نیست و حالت طبیعی چهره را حفظ‌ می‌کند. بنابراین در بیشتر جاها و مراسمها می‌توانید آن را بکار ببرید.

سبک و استایل میکاپ


سبک یا استایل به معنای شیوه انجام آرایش است که به تقسیم وزن و هارمونی رنگ در آرایش صورت می پردازد.
انواع سبک های آرایشی را می توان بر اساس چگونگی استفاده از عمق و رنگ و همچنین توازن میان آرایش قسمت های مختلف اجزای صورت دسته بندی کرد

 
2167

میکاپ های عروس
3570

رضایت مشتری